n această săptămână, demersul NVIDIA de a reinventa grafica a atins un nou prag: Battlefield V devine primul joc ce utilizează ray tracing DXR în momentul în care acesta este disponibil pentru prima dată printr-un patch in-game.
În plus, în curând va avea loc prima lansare publică a funcționalităților GeForce RTX în Final Fantasy XV. Tot în luna noiembrie, Wolfenstein II: The New Colossus va primi un update ce aduce o nouă funcționalitate GeForce RTX, NVIDIA Adaptive Shading (NAS).
Conținutul va fi lansat astfel:
- Miercuri, 14 Noiembrie: Battlefield V primește un patch care vine în suportul primei lansări DXR ray tracing.
- Miercuri, 14 Noiembrie: Final Fantasy XV cu suport DLSS este lansat public de Square Enix la 5PM PST.
- Luni, 19 Noiembrie: Bethesda va veni cu un update pentru Wolfenstein II: The New Colossus pentru a adăuga suport pentru NVIDIA adaptive shading (NAS).
Battlefield V este primul joc cu reflexii Ray Tracing.
Astăzi, Battlefield V a primit un patch care vine în suportul primei lansări DXR ray tracing, devenind primul joc ce adoptă DXR ray tracing.
“Momentul în care am implementat pentru prima dată ray tracing în timp real în hărțile Arctic Fjord și Rotterdam a fost incredibil!”, Christian Holmquist, Director Tethnic DICE.
Link-uri conexe:
Despre conținutul GeForce RTX pe GeForce.com:
Reviewer’s Guide pentru Battlefield V cu DXR ray tracing:
Blog EA blog – Battlefield V și DXR ray tracing:
https://www.ea.com/news/battlefield-5-real-time-ray-tracing
Articol Battlefield V DXR Real-Time Ray Tracing Available disponibil pe GeForce.com
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-rtx-ray-tracing-out-now
Final Fantasy XV Benchmark info pe GeForce.com:
Articol despre tehnologia GeForce RTX pe GeForce.com: