Allview își extinde gama de televizoare cu noua serie 6500, ce oferă o experiență de vizualizare superioară

  • Primul model al seriei este 32ATC6500-H, un televizor clasic, dar care se diferențiază printr-un design modern fără margini, o calitate a imaginii superioară datorată display-ului IPS și integrării celor mai noi tehnologii și standarde: Dolby Audio și conectivitate extinsă DVB T/T2/C, DVB S/S2;
  • Modelul 32ATC6500-Heste încadrat în noua clasă energetică E și beneficiază de un consum redus de energie.

Brașov, 10.08.2021 – Brandul Allview lansează modelul 32ATC6500-H, primul din această nouă serie, care completează portofoliul companiei și se remarcă printr-un design modern, fără margini, ce îi conferă un aspect elegant. Panelul IPS vine ca o întregire la estetica minimalistă și asigură o experienţă de vizionare deplină și nemărginită, cu unghiuri de vizualizare lărgite și o redare fidelă a culorilor.

Allview lanseaza noua serie 6500 (1)

Caracteristicile superioare de imagine, Motion Adaptive Noise Reduction, le oferă utilizatorilor culori vii și detalii excelente, iar sunetul redat este echilibrat într-o manieră armonioasă, datorită integrării sistemului audio stereo și a tehnologiei Dolby Audio.

La nivel de conectivitate, tunerele încorporate DVB-T/T2/C/S/S2 permit diverse formate de decodare, indiferent de tipul transmisiei tv. Integrarea acestor tipuri de transmisii tv digitale prezintă avantajul de a face compatibil produsul cu orice țară a Uniunii Europene, oferindu-i deschidere spre comercializarea în afara României. În plus, noile modele dispun de funcția Auto TimeShift, prin care utilizatorul poate revedea o secvență anterioară prin simpla activare„Play/Pause” și poate opta între a continua din acel moment vizionarea sau pentru a relua transmisiunea în timp real.

Clienții beneficiază de o selecție solidă de porturi, iar printre dotările oferite amintim 2 porturi HDMI, 1 port USB, slot CI+, ieșire audio digitală, dar și jack 3.5 mm pentru căști.

Modelul 32ATC6500-H este printre puținele televizoare existente pe piață, ce se încadrează în noua clasă energetică E, care asigură un consum de energie redus și alinierea la cele mai noi standarde europene.

„Succesul înregistrat în acest an de către brandul Allview în cadrul primei etape a programului național Rabla pentru Electrocasnice, când 1 din 5 români a ales un televizor marca Allview, a reprezentat confirmarea aprecierilor venite din piață pentru produsele noastre și eforturile întreprinse la nivel de business. Din dorința de a răspunde cerințelor existente în piață și de a furniza o gamă cât mai variată, ne-am luat angajamentul în fața utilizatorilor de a lansa produse sustenabile, aliniate la cele mai noi tehnologii și standarde. Astfel, noua serie de televizoare – 6500, ne oferă premisele necesare generării unui plus de valoare, replicând rezultatele marcante din etapa anterioară a acestui program national.”, a explicat Lucian Peticilă – General Manager Allview.

Disponibilitate și preț

Modelul 32ATC6500-H este disponibil la prețul recomandat de vânzare de 999 lei, iar la achiziția produsului în perioada imediat următoare, clienții vor beneficia de prețul special de 899 lei. Pentru mai multe informații despre acesta, vă invităm să accesați pagina de produs:

https://www.allview.ro/produse/televizoare/seria-5000-6500/32atc6500-h.html

Noua gamă 6500, va include și alte modele a căror lansare urmează să se realizeze în cea de-a doua parte a acestui an, inclusiv Smart TV-uri.

 

Despre Allview

Allview (simbol bursier ALW) este o companie cu capital integral românesc, care și-a confirmat statutul de vizionar și pionier atunci când vine vorba de tehnologie, cu un portofoliu de produse diversificat. A fost fondată la Brașov, în 2002, și produce telefoane mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. A lansat cel mai complex sistem Smart Home din România (2016), AVI – singurul asistent vocal în limba română (2017), a fost printre primele companii din Europa care a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™ (2019), fiind primul brand din România care a adoptat tehnologia QLED (2020). Este prezentă pe piețele IT&C din peste 10 țări. Allview investește constant în R&D (cercetare și dezvoltare) și își propune ca, pe termen lung, să creeze un robot inteligent – asistent personal.

Pentru a rămâne conectați la noutățile Allview, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/allview

YouTube: https://www.youtube.com/allviewmobile

Instagram: https://www.instagram.com/allviewmobile/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *